top of page

Հայերը նախընտրում են ամանորն անցկացնել արտերկրում

  • Writer: Armen Sukiasyan
    Armen Sukiasyan
  • 3 days ago
  • 2 min read
ree

Տուրիստական ​​ընկերություն բացելու գաղափարը ծնվել է իմ ճանապարհորդությունների ընթացքում։ Յուրաքանչյուր նոր քաղաք, երկիր և մշակույթ բացահայտելիս ես ավելի ու ավելի հստակ գիտակցում էի, որ ճանապարհորդությունը պարզապես հոբբի չէ, այլ այն իմ կյանքը ավելի իմաստալի է դարձնում։ Ես ոգեշնչվում եմ նոր բացահայտումներով և տարբեր ժողովուրդների ավանդույթների, սովորույթների և կենսակերպի մասին իմանալով։ Այսպիսով, ճանապարհորդության հանդեպ իմ սերը վերածվեց բիզնես գաղափարի՝ հայտնագործությունների և ոգեշնչման այս զգացողությունները ուրիշների հետ կիսելու ցանկությամբ։


«Զետտա Թրավել» ​​ընկերությունը հիմնադրվել է մեկուկես տարի առաջ։ Այս ընթացքում մենք հաջողության ենք հասել յուրաքանչյուր հաճախորդի նկատմամբ մեր յուրահատուկ մոտեցման շնորհիվ։ Մեր ճանապարհորդները ստանում են ոչ միայն ծառայություններ՝ նրանք ստանում են մշտական ​​աջակցություն, ուշադրություն մանրուքների նկատմամբ՝ իրենց ճանապարհորդության յուրաքանչյուր փուլում։ Մեր փորձառու, պրոֆեսիոնալ թիմը անում է ամեն ինչ, որպեսզի յուրաքանչյուր ճանապարհորդություն լինի հարմարավետ, անվտանգ և իսկապես անմոռանալի։



Զբոսաշրջային ընկերություն հիմնելը ոչ միայն բիզնես գործընթաց է, այլև մարդկանց հետ շփվելու արվեստ: Հաջողությունը կայանում է հաճախորդների հետ եզակի, երկարատև հարաբերություններ կառուցելու կարողության մեջ՝ հիմնված վստահության, ուշադրության և բարձրորակ սպասարկման վրա: Այս հարաբերություններն են, որոնք միանգամյա հաճախորդներին վերածում են մշտական ​​հաճախորդների և ապահովում են զբոսաշրջային ընկերության կայուն զարգացումը:


Վերջին տարիներին Հայաստանը գրավիչ վայր է դարձել օտարերկրյա զբոսաշրջիկների համար՝ հատկապես մեծ հոսք է նկատվում ամառային արձակուրդներին և ​​Նոր տարուն, որն էլ դրական ազդեցություն ունի մեր տնտեսության զարգացման համար։


Միևնույն ժամանակ, շատ հայեր նախընտրում են իրենց արձակուրդները նշել երկրից դուրս՝ հիմնականում Եգիպտոսում, որը ներկա պահին ամենա պահանջված ուղղությունն է, ինչպես նաև ԱՄԷ-ում, Եվրոպայում և այլ հայտնի զբոսաշրջային վայրերում։



Հաջողություն հաճախորդների հետ հատուկ հարաբերությունների միջոցով


Այսօրվա աշխարհում տուրիստական ​​արդյունաբերությունը ծաղկում է բարձր մրցակցային միջավայրում: Տուրիստական ​​ընկերություն հիմնելը պահանջում է ոչ միայն լավ պլանավորում, այլև ընկերության հաջողության գրավականի հստակ պատկերացում: Հաջողության հիմնական գործոններից մեկը հաճախորդների հետ հատուկ, վստահելի հարաբերությունների կառուցումն է:


Հաճախորդը որպես գլխավոր գործընկեր


Հաջողակ տուրիստական ​​ընկերությունը իր հաճախորդներին դիտարկում է ոչ միայն որպես ծառայությունների գնորդներ, այլև որպես գործընկերներ: Հաճախորդի ցանկություններին, հետաքրքրություններին և բյուջեին հատուկ ուշադրություն դարձնելը թույլ է տալիս ստեղծել անհատականացված տուրեր, որոնք թողնում են դրական հույզեր և անմոռանալի հիշողություններ:


Մեզ համար շատ կարևոր է, որ մեր հաճախորդների հանգիստը լինի հետաքրքիր, հիշարժան և յուրաքանչյուր նոր ճանապարհ նոր հորիզոններ բացի իրենց համար:


Հաճախորդների հետ հատուկ հարաբերությունները կառուցվում են հետևյալի վրա.


վստահություն և՛ տուրերի, և՛ ծառայությունների մասին լիարժեք տեղեկատվություն, ճանապարհորդության յուրաքանչյուր փուլում՝ ուղղության ընտրությունից մինչև տուն վերադառնալը, օգնելու պատրաստակամությամբ:


Հաղորդակցության և հետադարձ կապի դերը


Արդյունավետ հաղորդակցությունը կենսական դեր է խաղում զբոսաշրջային ոլորտում: Հարցումներին արագ արձագանք և առաջացող խնդիրների արագ լուծումներ տալու պատրաստակամությունը մեծացնում են հաճախորդների գոհունակությունը: Հետադարձ կապը օգնում է ընկերությանը բարելավել սպասարկման որակը։


 
 
1/3190
bottom of page